Na svakom koraku, naići ćemo na poznatu podelu: muško i žensko. Faktori poput vremena, obrazovanja, kulture i vaspitanja su manje uticajni pri pomenu ovog pitanja. Nećete se složiti? Za žene je vino, za muškarce pivo. Za žene je osnovna briga dete, a muškarce novac. Za žene je zadatak da kuća bude dom, za muškarce da budu glava kuće. Zatim posebno: ženski i muški toalet, ženske i muške patike, ženski i muški sport, ženska i muška profesija. U pravu sam, zar ne?

Kažu da su obrazovane žene 40-ih godina dvadesetog veka činile samo 25% obrazovne mase. Međutim, kao što je poznato, jedina konstanta u životu i vremenu je promenljivost – čuveno panta rei. Naime, danas se ova situacija izuzetno promenila. Kao što je poznato, u većini industrija uspele smo da se izborimo za visoke pozicije, dok je mesto u top menadžmentu još uvek nešto čemu težimo. Prema statistici, u svetu postoji čak 33% kompanija koje u sklopu pozicija top menadžmenta nemaju žene.

ADAM studio je prisustvovao predavanju “Žene vladaju” istaknutog pionira oglašavanja u regionu Ivana Stankovića. Zajedno smo ispratili žene i njihov uticaj u svetu. Pomenuti “srpski Don Draper” nam je približio ovo pitanje. Vođen iskustvom koje je stekao najpre u multinacionalnoj agenciji Saatchi & Saatchi, imao je pod kontrolom ključne momente žena na pozornici poslovanja. Naravno, on je taj koji ima odgovore na pitanja kako da, o čemu govori njegova knjige  Kakodalogija.

Prošetali smo kroz obrazovanje, domaćinstvo, kulturu i mnogobrojne industrije. Uočili smo presudni uticaj žena pri bilo kojem odlučivanju. Kako ćemo se lečiti? Šta ćemo jesti? Gde ćemo kupovati? Šta ćemo kupovati? Šta je neophodno? Šta je dobro? Svi učimo od majke, savetujemo se kod tetke i sasvim sigurno slušamo žene. Zamislili smo osnovnu asocijaciju na muškarca – auto. Verovali ili ne, i u automobilskoj industriji takođe sve u velikoj meri zavisi od žena. .

Mi, kao ADAM studio koji se bavi digitalnim marketingom, zapitali smo se … šta ovo znači za nas? Šta ovo znači u digitalnom svetu? Da li zaista treba targetirati samo žene?

GIRLS!